Bosch BGS6PRO3 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS6PRO3 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Kwafo 08-05-2016

Super degelijke en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

Deze stofzuiger nu een week in mijn bezit. De stofzuiger is erg krachtig. Zuigt veel beter dan mijn vorige stofzakloze stofzuiger. Daarnaast voelt het product erg degelijk aan en heb ik geen gebreken kunnen ontdekken.

Het enige nadeel wat ik kan noemen is dat er aan de voorkant geen handvat zit, enkel een inkeping. Hierdoor is het wat lastiger om de stofzuiger rechtop te plaatsen en hem op deze manier op te bergen.

EricT 02-12-2015
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

prima stofzuiger. lekker stil. je zou niet verwachten dat ie zo krachtig is. veel assesoires, maar ik miste een kort harig opzetborsteltje..jammer (maar dat is dan ook het enige ) de container legen is makkelijk. snoer is lekker lang. Op de lange termijn hoop ik dat de plastic onderdelen net zo stijf blijven als nu, daar bedoel ik mee de de koppelingen. ( de vorige was een samsung en dat was echt slecht, slang gleed van de houder af, slang ontkoppelde van de stofzuiger etc. )
Oja..als je gewicht koppelt aan kwaliteit..is het een super degelijk apparaat... niet de lichtste dus.
In het ideale geval neem je er 1 voor boven en 1 voor beneden. De schoonmaakster was super happy...en dat zegt genoeg.

Arnold 20-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

We hadden 7 jaar een Dyson en toen ging deze kapot. Meteen een nieuwe Dyson (DC52) gekocht en deze 1 week gebruikt. Een ENORME tegenvaller!! Stofbak heel slecht te legen, accessoires die met een plastic beugeltje aan de plastic stofzuigersteel hangen, alle drie de bijgeleverde stofzuigervoeten maken krassende geluiden op de vloer... Deze teruggestuurd, en de tweede keus is toen op de Bosch BGS6PRO3 gevallen. De stofzuiger is een aanmerkelijk stukje groter in maat, maar daarintegen zeker niet log, of lastig te bewegen. Integendeel, je voelt hem amper, en het geluid is echt een heel stuk minder,en ook veel aangenamer dan dat van de Dyson. Zuigt op lagere stand al echt goed schoon, en de bijgeleverde voeten werken goed op harde vloeren. Stofbak is lekker ruim, de oude Dyson DC19 leegden we als we het hele huis klaar hadden, de nieuwe DC52 redde dat echt niet, die moest tussendoor geleegd worden wat absoluut niet handig en hygienisch ging doordat alle hondenharen niet uit de stofbak vielen maar erin bleven hangen, en dus met m'n vingers los moest peuteren. De Bosch heeft een ruime stofbak, en kan je heel makkelijk leeggooien.

Grote conclusie voor mij: Veel beter deze Bosch BGS6PRO3 voor 320,- (bij Bobshop) dan de Dyson DC52 Animal Turbine voor 450,-

K 16-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

Prima stofzuiger. De bijgeleverde turbo-borstel werkt uitstekend op ons kleed, terwijl hij ook de tegelvoer snel en gemakkelijk schoon krijgt. De stofzuiger rolt gemakkelijk en is ondanks zijn wat grotere formaat erg handig in gebruik. Wij zijn fan!

H Adams 05-11-2015
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

Sinds enkele weken in het bezit van een erg mooie en krachtige stofzuiger. Doet zijn werk goed op verschillende ondergronden. Wel wat aan de grote + zware kant.

Geert 26-10-2015
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

Deze bosch aangeschaft voor op de zolder. Heb voor deze gekozen omdat ik al 2 jaar een bosch in gebruik heb op de beneden verdieping en deze goed bevalt. Heb eerder een ander merk stofzuiger gehad waarvan het filter meteen dicht zat. Dit is voor mij bijna de perfecte stofzuiger daarom gebruiksgemak een 7 omdat ik een handvat mis als ik de stofzuiger rechtop zet om deze op te bergen en het kabel oprol systeem soms eigenwijs is.

Donovan1233 12-04-2015
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

Het is een modern vormgegeven stofzuiger en ideaal zonder stofzak. Het filter is makkelijk uit elkaar te halen en ook daardoor makkelijk schoon te maken. Daarnaast wat de meeste stofzuigers doen is veel herrie maken (zuigen wel goed) en deze maakt niet zo veel lawaai (nog geen 80 DB) en zuigt super.

ronderks 09-04-2015
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

Fijne stofzuiger geleverd met verschillende zuigmonden en en fijne slang. Hij is wel wat zwaar maar zuig enorm goed voor een 800w stofzuiger, dit hadden we niet verwacht.

Monicv 27-03-2015
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

Fijne stofzuiger wij hadden eerst een dyson maar wij zijn zeer tevreden over de presstaties van de bosch.

Robert Langerak 26-03-2015
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

Prima zuigkracht. Voorheen een Dyson Animal maar gaf nooit het resultaat wat we bij aankoop voor ogen hadden.

Plus: Regeling van zuigkracht
Mogelijkheden met bijbehorende mondstukken
ideaal!
Automatisch filterreiniger voor legen van
opvangbak.
Slimme opbergvakje voor extra hulpstukken
Doet wat belooft is
Min: Gewicht
Bevestiging van slang aan stofzuiger deze komt
regelmatig los tijdens het zuigen. Borging
hiervan zou beter kunnen.

WJ.Hlk 16-10-2014
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

Eindelijk een stofzuiger op de markt gebracht die nagenoeg voldoet aan de eisen van een perfecte zuiger.

Dit ideale systeem , maakt de aanschaf van dure stofzuigerzakken overbodig. Bovendien blijft deze stofzuiger zijn volledige zuigkracht behouden, ook met een gevuld reservoir.
Door zijn degelijkheid is Bosch met deze machine de Dyson ver voorbijgestreefd.

Marcel uit Heumen 15-10-2014
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

Mooie kostenbesparende stofzuiger. De eerste resultaten zijn prima. Mooi is dat ook direct zichtbaar is wat je opgezogen hebt. Zeer stille motor. Geluid is eigenlijk alleen de luchtstroom die je hoort.

corine123456789 14-10-2014
Geschreven voor: Bosch BGS6PRO3 grijs

het is een geweldige stofzuiger zuigt alles goed schoon en heeft een goede zuigkracht. het is makkelijk dat je geen zakken meer hoeft te kopen